چي بگم والا؟

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

چي بگم والا؟

چی بگم من به این ابلح عاخه ؟!؟!{-15-}

 


زندگی خانمها سه مرحله دارد ...... !!

.
.
.
.
.
1-کودکی ...
2-جوانی ...
3-چقدر خوب موندی
:)))))))))))



توله سگ چیست؟؟؟

.

.

.

قبلنا فحش بود، الان ابراز علاقه!

احساسی که توش نهفته از دوستت دارم هم بیشتره!

در ضمن کصافط هم شامل این سیستم میشه

 

 

عاقا این گوگل میخاد به زور از من شماره بگیره!

هی میگه واسه کار امنیتیه!!!

نمیدم عاقا جان مگه زورههههه؟من خودم نامزد دارم!

 


 

اصن روایت داریم:


وقتی نمیتونی دوس پسر یه دختر داف بشی،

داداشش شو!

 

 

اینم عکس ما هنگام مرگ :))


http://s4.picofile.com/file/7759033652/qsrwaoeqy0pyci3qpxq7.jpg

 

 

 

 



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: